dimarts, 9 de desembre del 2008

dimarts, 09.12.2008

Aquesta nit he dormit al carrer. He tingut sort. Ahit per la nit gelà : 2 sota cero. Aquesta nit 8ºC. Menos mal. A emergenzafreddo@caritasfirenze.it m'han pres el pèl. Aquest burgués se va a enterar de la pel·lícula. I me l'han preparada bona. Igual que a Mallorca. No t'entenen si no vas borrtaxo o drogat. O literalment sense un duro. Esperen massa i tot va pitjor clar. No entenen que un home cult puga necessitar emigrar per treballar a fòra de casa i no disponga dels doblers necessaris. Tornat a casa! Me deien en Mallorca. Qué fa un artista pobre a aquesrta illa. I desconegut. A la puta calle!! Quan han sentit que cobre 400€ de l'estat espanyol ja no te vull ni dir. Com si fos una fortuna!! Que me cercara un hotel barato!! Pa morirse. A l'albergo populare també he detectat alguna simpatia per veure'm tot desamparat anant a passar la nit al carrer. S'han d'acostumar que els serveis socials no estan només per als borratxos, drogatas i pobres totals. Ja s'acostumaran. Si esperen a recolçar els necessitats quan ja han tocat fons será molt més greu per a tots. En termes de sufriment humà, clar. I de violència i inseguretat. Però a l'estat això li ve de perilles. Més policia. M'he gastat els doblers de la contribució en un nou billet de Ryanair. 51€. La veritat no s'els pot demanar més. Un vol per al dissabte proper. A la nit del dissabte estic a València.....aquestos quasi dos messos se m'han fet més durs del que esperava. a l'estiu tothom viu, clar. Els doblers han anat millor però la pluja i el fred han fet la seua labor. Que anem a fer. En l'ARCI s'enrrotllen. Me calfen monjetes, llentilles, enfin tot el que porte. Me porten caliu. M'hi trobe a gust. El de la xarxa elèctrica ja no diu res. Aquest matí he saludat una amiga de l'estiu passat. No m'ha volgut reconèixer. M'ha vista massa pobre. Pobre gent. Colutio Salutati i Firenze. Estan molt maltractats els italians per la mare pàtria. Quan més noble és un poble més cabrons són els seus governants. És llei de vida. Socialment Maquiavelo. Hi ha qui el gasta per a la vida privada però no resulta. A la llarga. Demá m'en vaig a Pisa a estudiar el catàleg de Tiziano : l'ultimo atto. Cercaré comatesco. Aquest any prepararé les falles amb temps. Cercaré treball a algun taller de Ciutat Fallera. M'agradaria. He vist l'expo de gravats del Il Bisonte a l'Arxiu Històric de Florència.