dissabte, 22 de novembre del 2008

Dimecres, 19 de novembre de 2008.

Dimecres, 19 de novembre de 2008.
Els etruscos a Roma. Etruschi. Le antiche metropoli del Lazio. Un cementiri dels artistes a Paris. Paris ho vol tot. I jo ja no vull que les meues cendres s'escampen per la mar. Que el vent les escampe a aquest cementiri. Tot i que tinguen que portar-les des de la India. Per favor. Aquí vull quedar maaterialment. A l'Indo romandrán les meus espírits. Vora els meus. Voras els meus mestres. A l'Indo. Al Cementiri de Père Lachasie. Magari! Avui he netetjat un altre polo. Ara s'hi està eixugant, amb un dia de sol esplèndid. Als jardins de la biblioteca. Avui he sortit a mig dia. M'atreu massa el sol i caminar per quedar-me a aquesta clausura voluntaria. He recopilat bona cosa d'info del Museu delle Sinopie. No vull veure massa. L'acumul d'informació i la dificultat de digerir molta obra. Sindrome de Stendhal. Me paralitza. No faig obra. No puc. Buffalmacco. El triomf de la morte. La dança de la morte al convent de sFrancesc-Morella. Matriarcat. La femeneïtat masculina. S'hi reprodueixen les condicions del poder de la dona i l'home reprodueix la femeneïtat. Consequències : a la nostra societat se'ls etiqueta immediatament : homosexuals. Els espartans també eren homosexuals. I molts grecs. Sense etiqueta, però. Més lliures. El que no pot ser és la confusió. Aquí hi ha un DNI. I mascles i dones. No pot ser. No hi és judiricament possible. Assassina sa mare malalta al llit des de 6 anysamb una bolsa de plàstic i proposa el suicidi al seu germá de sesanta. el germà tira a fugir com pot. Mariangella Ginetti no s'atreveix al suicidi. Toca als carabinieri. El seguici d'Eluana. Quants més vindran a acompanyar-la? Gràcies a les bombes aliades puc contemplar les sinòpies dels grans mestres. Déu meu! Quina botjeria! Els hereus de l'holocauste continuen fent caixa sobre milers de morts en experiments mèdics. Quin món!