dissabte, 22 de novembre del 2008

dissabte, 22 de novembre de 2008.

dissabte, 22 de novembre de 2008.

Són les 12,48 però sembla que ha passat un segle. Des que vaig sortir del meu campeggio accano l'acquedotto mediceo i Asciano. Encara no conec el nom de la font que me donava el més comfortable. Tampoc me preocupa massa. Segurament hi és un nom fals. Els noms de les fonts hi eren sagrats i hi eren trinitaris. Val a dir, hi eren tres noms. Tres noms per expressar el mateix. Els rius també tenien tres noms entre els celtes. Qüestió de noms (Joan Fuster). Perquè no ho explicares Joan? Hi ha un pacte secret o tàcit? Per amagar l'esencial al poble, Per què continue l'Esglèsia benedint el poder. Jo no sé si te busque. Jo no sé si te busque com a germana, com a filla, com amant o qué. El cas és que el primer que vaig fer va ser retre el meu homenatge artístic. I fotografiar la teua obra (pujar fotos).emergenzafreddo@caritasfirenze.it. Traduix-me la meua necessitat. Quina cosa vull. Qual hi és el meu amor. Sí, all you need is love. Però quina cosa és l'amor? Jo desitge trobar-te. No m'importa no saber per a qué. Segurament és per trobar un món que no conec. O un amor que no he conegut fins ara. No t'espere anmsiosament. Perqué sé que estas bé i això m'importa més que el meu desitg. Potser amb mi no hi estaries tan bé. Mauro. L'italiá de Sicilia. Antonio. Demá he de baixar les coses a l'arberg. Canvi d'estatus. Ara estic al lloc ms in de Florència. Al volant de llibres i estrangers. Un veritablement dels que m'agradaria tindre sempre a prop tota la vida. Gent culta i respectuosa. Mai s'hi sap però. A l'hora de la veritat. Un lloc per vindre una volta. Per una celebració, Jo celebre que he tingut una conversa interesant a l'ARCI de san Nicoló. Claudia, Philippo.I que tinc una cuina a partir de les 18,30h. Esta cantant Billie Holliday. A la fi me'n podré fer un arròs a la cubana. O inclús una truita espanyola. No aconsegueix concectar. Aquest catxarret d'Asus...