dijous, 18 de desembre del 2008

Dijous, 18.12.2008.

Puedo empezar hoy? En un magnífic castellá el emigrant pregunta al mòbil quan pot començar a treballar. Un sol regal dels déus. Sí regal dels déus. Un blocatge, - rarísssim a l'Asus – m'ha esborrat la primera versió d'aquest breu relat, Un regal dels déus per passetjar la Malva-rosa. Blasco Ibanyez inventà la Malva-rosa. Sorolla pintà la Malva-rosa. Jo vaig a passetjar la Malva-rosa. Porte les eines de pintar. per si unn cas. Una al·lota reparteix informació sobre la targeta intel·ligent. EMT, metro tot a una. Lector per proximitat. Tot són facilitats per pagar. Jo viatge de bades. Les coses no estan per alegries. Tocaré la mar que he somniat des del Parc Natural a san Pietro a Grado-Itàlia. Aniria al Saler. Un altre dia. M'ha desaparegut el camping gas de casa. Tota la resta hi estava en ordre. Qui haurà necessitat el camping gas? La bombona blava. No recorde haber-la portat enlloc. L'infernillo més petit sí. el vaig portar a Mallorca. Aquest no. Pense que ha desaparegut com a demostració de poder. Més endavant m'explicaré. Guarde el fitxer per si un cas. No se tornará a penjar? No escric d'Asciano-Pisa. Ni de Firenze. el temps passa massa a pressa . Ja en parlarem qualque dia. Ara he de parlar del sol i de la Malva-rosa. (pujar foto). I de com m'aprofita el menjar casolà. Com ho agraiex el cos.

Res no m'agrada tant
com enramar-me d'oli cru
el pimentó torrat, tallat en tires.
(Vicent Andrés Estellés)

El pa d'anous de Mercadona. El meu cos recorda sensacions de temps ençá. No ha passat molt de temps. Qualitativament sí. M'he acostat al monstre i he sentit la seua força. He tingut que adelantar el meu retorn, ferit. No m'arrepenteix de res, però. Estic en el bon camí. L'arrassada del monstre me demostra que estic en el bon camí. Calenta el sol. El castellà s'imposa al cap i casal. El govern posa a raya els fallers. Sorolls sí però segons i com. No de qualsevol manera. Prepare les declamacions. M'en vaig a la India de l'IVAM.