dimarts, 21 d’octubre del 2008

16, dijous. octubre de 2008.

16, dijous. octubre de 2008.


Aeroport de Girona.


que és un lio de noms Girona-Costa Brava o Barcelona(GRO) per a Ryanair.


Molt bona la casa de cultura i Biblioteca Pública de Girona. Uns serveis estupendos i una programació gratuïta molt interessant. estic a l'estació d'autobusos. tot i que des de Montjuich la visió de la ciutat hi era bochornosa se respira bé. Parcs amples i grans places hi ha per tot arreu. La sensació hi és agradable. La d'una ciutat acollidora. Al manco m'ho sembla a mi després de fugir ahir de BCN. He tingut molta sort amb el dia luminòs. Un Mercadona m'ha donat de menjar el habitual fromatge fresc semi a 1,35 i les igualment desitjades rosquilletes d'Anitin, - que m'hi serveixen de cullera comestible. Avui he menjat a costa del transport BCN-Girona. 12€ amb l'autobus BCN(Nort)-Aeroport de Girona. 5+2,15 en trajecte en tren des de Sans a Girona i autobus de Girona a Aeroport.

Estalvi de 4,85€.


M'encanta el music que anava a pujar al bus amb la seua guitarra, - com la cosa més natural, on va un guitarrisa sense la seua guitarra? L'indique que hi ha un preciós maleter on s'hi deixen les bosses i i bultos grans.


Sortitm cap l'aeroport. M'han demant una moneda i he dit que no.


El guitarrista tira a sortir a l'Hotel Aeroport Girona. Parla amb el conductor i torna a seure. Té pinta de estar al límit de la galaxia. Jo reconec especialment aquest tipus d'individus. Jo hi estic sempre allà, “a les grans roques, endins, te l'hostal, amb arcs i figures, banyeres i llits de nacre i coral” (Miquel Costa i Llobera).


Ja estic a l'aeroport. Una cucada d'aeroport privat de Ryanair. Me queda una hora per a facturar. La facturació de l'equipatge me costará tot just com el preu total del viatge, uns 20 €. El pague a gust, 40€ per anar i tornar de Florència! M'agrada facturar a peu de pista per si he de cancel·lar. Amb la facturació pague una mena de segur. Si he de cancel·lar només perd el que he pagat.


Vaig a fer la meua hora de dibuix d'anatomia. Fins a Pisa.


dissabte, 18 d'octubre de 2008.