dijous, 30 d’octubre del 2008

Dijous, 30 d'octubre de 2008

Dijous, 30 d'octubre.

Aquesta sí que ha estat una nit de llàmpecs.I no la dels Pequeniques. El resplandor flash ara, flash desprès. I jo veia a cada flash aquella esquena nua. Estàven amb el llum encès!! Fent-s'ho dintre la machina. Vaig passar correguent, encara plovia. En eixe moment s'inclinava suaument cap l'objecte del desig. Ell estaria, segurament tombat tot al llarg del seient. El cabell recollit. Tota la bellesa del coll i l'esquena nua. A cada llàmpec se m'il•luminava l'escena. Imposible dormir. No he estat mai una nit així a l'intempèrie, - val a dir de camping -. De tant en tant un ruixat. Havia peparat bé la tenda. Ja no hi entrava ni gota. Em vaig felicitar. I una sensació càlida de benestar em va recòrrer l'esquena. Me la vaig notar dura. Me l'acarona suaument. Quina filla de sa mare! Com la devia xuclar. De vegades me fixe en la musculatura a les cares. Algunes ténen els muscles xucladors relament ben desenvolupats. Jo els tinc flàcids.
Crec que se m'haurà oblidat besar i tot. Però no. A l'aeroport de BCN. S'en dugué els meus desitjos cap a Eivissa. Però allò hi era real. Els llàmpecs m¡il•luminàven una il•lusió. Un desig frustrat d'acostar-me suaument i contemplar en silenci les escenes del plaer. M'imaginava invitat a participar. I penetrar pel cul a l'al•lota. Sense interrompre la felació, per suposat. Ahí hi havia plaer per a dos. I per a més si haguès tret la càmera. ISO 1200.
Em vaig continuar acaronant suaument. En realitat m'estava masturbant. I cada pic amb més ganes. Cada pic amb més força. Contorsionant el maluc. com si estiguera follant de veres. O tingués una boca xucladora a pocs centímetres. Me la tocava com un clítoris, suaument.
Però no, estava sol. L'escritura pot curar la soledat i l'angúnia, deia ahir un escriptor al l'Unitá. I la droga i el sexe. Volia revolcar-me però feia massa fred i si me movia molt se m'enfriava tot. I adeu palla!
Anava buscant eixa imatge. Eixe record que me portara al címax. Vaig pegar un altre glopet del vi negre toscá d'orígen grec. Qué bé casa amb l'aigua el ví toscà! Com passàven les images del bon sexe que he tingut tota la vida!De un temps ençà però no va tan bé. Però bé que m'en vaig portar a Palma a aquella valencianeta no fa tant...però ma que sóc burro, el vaig manar tot a fer la mar.
A la discoteca. Va ser a la discoteca. Amb aquella dona que coneixia des d'anys. Estava asseguda damunt de les meues cames. I la gent ballant i besant-se. Noltros besant-nos i d tot. Jo m'havia desabroxat disimuladament la bragueta. I el meu membre fregava el seu cul i s'introduia entre les seues cames. Agraïda va apartar discretament la braga cap una part del cul. I se va introduir el falo consolador. Les meues mans anàven i venien pel clítoris, pel cul, per les cames, pels pits...L'índex li penetrava el cul. M'agradava tocar aquella merda que em donava tan de pler. Sel'hauria xuclat tot. L'hauria ficat la llengua dins del cul plè de merda. Me l'hauria menjat tot. Com s'hi varen consolar de tantes penes! No vaig aguantar molt. Allò hi era massa per al meu cos. Continuáven besant-nos i amb disimulo balancejant-la discretament a sobre de les meus cames. I el meu sexe.
Me vaig còrrer fredament. No era el mateix, clar. El record m'abrasava, però la tenda estava més freda que el paradís de discoteca vora mar. No vaig trobar el record com jo el volia. La dona ja no hi era al record. Ni jo als 58 anys estava com aleshores. Ni tantes penes que consolar.
Les palles també van perdent força. I se fan només a algunes nits d'intensa fredor i llàmpecs. No es convenient passar a prop d'alguns vehícles. Tot i que ho sembla, no estan aturats. I una desgràciada casualitat pot possar-te de potes en l'infern de Dante.