dimarts, 28 d’octubre de 2008

Dimarts, 28 d'octubre de 2008.

Dimarts, 28 d'octubre de 2008.
Descobreix la Biblioteca Provinciale. Quin lloc més petit però més acollidor. Amb gata adoptada durant, - Dante -, el dia. A casa seva a la nit. Fa il·lusió vore una felicíssima gata per damunt del mostrador de la biblioteca.
Els estudiants estan al carrer. Però no s'interesen pels problemes del carrer. No fan enquesta. No volen estudiar la realitat que els envolta. Els professor donen clases al carrer. A la plaça dei Miracoli, però fan clases de física, o d'oposició a la llei 133. Na fan classes de com acabar el mes. I viure amb 500€. Porqué els professors estan molt ben pagats.
Tenia gana de tenir a les mans Liberazione.www.pdcitv.it la web TV dei comunisti italiani. Perqué no s'hi troba tan a sovint? Serà pel matex motiu que dimiteix Llamazares? Perqué no fa la seva funció?
Tampoc La Stampa.
Una bona amiga m'aconsella de ser prudent. No vol que se me considere el que sóc un subversiu. Aleshores qué he de fer. Tinc 58 anys i no vaig a canviar ara. I fer-me un xucla-polles... Gràcies per la bona voluntat però t'has equivocat si penses que tinc por de la subversió. Qué faria jo amb tota la renda de llibertat que me dona l'art...!
Ja podeu vore fotos d'Itàlia aPicasa.com.