dimarts, 2 de desembre del 2008

Diumenge, 30 de novembre de 2008.

Hi ha un a l'ARCI de san Nicoló que vol sortir en la pel·lícula. Cada volta que me veu conectat a la xarxa elèctrica – el portàtil, el carregador del mòbil...- m'ha de dir qualque cosa. Hi és una mena de joc. Ell despotrica i jo lleve la connexió. Quan s'en va la torne a possar. Vull que s'adone que jo també jugue. I que no li faig ni puto cas.
Aquest matí “Amici dei Musei”. Fotorafia dels manuscrits. 70€ i entrada gratis als museus del Polo Museale. Massa.
Aquest vespre concert a la Biblioteca Nazionale Centrale. La Universitat canta. M'estic recuperant. Se nota la setmana que porte dormint més o manco com una persona. Algunes incomoditats necessàries però. L'ambient d'una netetat insuperable. Hi ha la residència per a la tercera edat. Me l'apunte. Tot i que pobra és una residència neta a més no poder. Per la gent més pobra i neta d'esperit. Avui marató a Florència. Coincidim que hi ha alguna cosa de masoca als corredors. (pujar fotos). Plou però el temps és agradable. Es fronts càlids que apleguen del sud-oest no deixen cuallar la neu ni el fred. Els fronts freds baixen amples des de la Gran Bretanya i ja han atravessat la península ibèrica i s'han calfat amb el caliu dels meus paisans. Avui he menjat de cuina, - de cuina de l'alberg clar -. Wow! M'he trobe ben acollit pels àrabs. Ells saben que els tinc ben considerats. Insiteixen en Alà. Jo inisteix en Karl Marx.