dijous, 26 de febrer del 2009

Primer polvo gay.

He estat amb el primer nano. Vull dir, que m'he posat al llit amb un nano. Molt més jove que jo. M'ho ha possat molt fàcil. Tot ha estat molt fàcil i molt natural. Apaga la vela, mejor a oscuras, li vaig dir. Me va sortir la vena de maruja. La vena clàssica que porte dins. La que me traiciona en els moments importants. A fosques millor la primera vegada. Jo t'esperava amor, esperava el moment, nua i estesa amor com per a tota la vida (El Corb, Dic amor, d'En Vicent Andrés Estellés). Me va sortir l'al·lota. tota vergonyosa. Tota casta. Ell s'ho montava tot molt bé. Massa bé per a mí. No vaig anar amb el rotllo : es la primera vez, sabes? Tot me delatava, però. Tot i això, jo me vaig calentar molt més que ell. No massa, certament. Ell menys encara. Se va quedar com el marbre quan la má me va fugir cap uns malucs poderosos de dona que llèien al meu costat. Quiero acariciar a Lucia. Com demanant permís. I la ma va anar ansiosa a recòrrer la pell, la cintura, el coll, els lavis, la cara. No vaig anar més enllà. M'hi vaig equivocar. Pensava que Lucia s'obriria als meus sugeriments com flor de maig. Que estaria fotuda i tota mullada sentint-nos respirar i resoplar. I anar i vindre amb les mans. M'hi vaig equivocar. No me va resultar la fugida. El meu amic però va resultar ferit de mort a la seua sensiblitat. Ja no va ser el mateix. Vaig intentar-ho menjant-me el seu breu sexe afaitat. Xuclant el cul, les cames. Però no, aquell cos ja no reaccionava. El sentiment d'exclusivitat que pot haver a una primera relació! Fortuita. Eròtica. Sensual. Amb feeling, però. Però res més. Jo te vull per a mí. Les teues mans per a mí. La teua ment per a mí. Gràcies Jùlia, per descobrir-me l'al·lota. Me'l vas posar molt fàcil. El destí m'ho va posar molt fàcil. Al·lot amb cos de dona. Tot i això, ja veus, vaig intentar fugir. Potser tu pensaves que la meua má dreta cercava un desig més intrascendent. Un menage a trois comfortable. Mentre l'esquerra acaronava el teu cos prim i masculí de dona. No sé si tornarás amb el teu cor ferit que jo no sabia que hi era. Al bell mig de tots dos. Al bell mig d'una nit de capritx hi havia també un cor. Tot aturat de gelosia. Me vas complaure molt. Tot i el meu intens xuclar no aconseguia la sabor àcida del teu sexe afaitat, net, petit, virginal, - olorós a terra mullada -. Com tots els teus atributs de dona encara verge.Com els teus pits petits. Perqué tu no els vols com a dona.
Jo vaig escampar el meu semen pels llençols. Irrefrenable. Intens. T'esper però. Vas quedar verge de mi. Te penetraré quand estigues com un volcá. Quan les meues mans d'al·lota no puguen fugir a fòra del teu cos prim i masculí d'al·lota. Ni de la teua intensa mirada d'al·lot.Quan soporte la llum al teu costat. Tot i que siga d'una espelma. Don Gil de las Calzas Verdes.